CONCENTRATED MINERAL DROPS CMD

Dulu dikenali dengan nama Trace Mineral Drops TM1.



CMD Sarawak : Mohd  Sabri 019-8819394
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

pm 012-6291231 siti aniza

Yang nak bisnes,
web promosi disediakan dengan referral link anda.
kami ada support fb group dan
whatsapp group.









Harga pelanggan : 1 botol 65ml RM104.95.   
65ml 1000 titis.

sms/whatsapp 012-6291231 Siti Aniza 



Jom tengok Demo!









Concentrated Mineral Drops – Titisan air dari Mata Air Great Salt Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.


Assalamualaikum.. Nama saya Faizal.. Saya sudah lama mengamalkan Cmd. Baru2 ini saya buat ujian darah.. Doktor amat terkejut dgn keadaan jantung saya yg normal dan bacaan gula saya yg bagus wlaupun kadar kolestrol dan lemak jahat dalam badan saya tinggi.Alhamdulillah dgn berkat disiplin mengamalkan Cmd saya rasa lebih sihat.. Kini saya cuma kena kurangkn makanan berlemak dan bergoreng utk menstabilkan kembali kadar kolestrol n lemak jahat dalam badan..Badan saya kurus tapi saya suka mkn mknan bergoreng dan berlemak.Rupanya org kurus pun bole ada kolestrol yea,hihihi ..Lepas ni saya akan lebihkan minum CMD dan kurangkn mkn bergoreng dan berlemak..




Assalamualaikum..saya azman berusia 36 tahun . Saya merupakan seorang perokok tegar dan jarang bersenam. Jadi, apabila sesekali menaiki tangga dan berjalan di shopping complex, saya cepat penat kerana tiada 'fitness'. Setelah mengambil CMD sebanyak 50 titik sehari selama 2 hari, saya merasakan satu perubahan besar. Ini kerana, apabila saya menaiki dan menuruni tangga, saya tidak lagi 'semput' seperti sebelum ini. Alhamdulillah..
In sha Allah saya akan terus menggunakan CMD kerana kebaikannya begitu banyak. Tidak hairanlah jika ia digelar 'titisan ajaib'. 


















































masalah jerawat





























































Siapa kata mahal nak gi spa?
Manjakan diri dgn cara yang mudah dan sgt murah....
Takyah jauh jauh buat jer kat umah sendiri....
Cubalah!
Bahan2:
-Besen/baldi
-Air suam hangat (agak2 boleh terendam kaki ngat buku lali)
-bukan air mendidih ye!
-hirisan lemon/limau purut
-CMD 5 titis
Mix kan semua bahan.
Rendam kaki sampai rasa puas hati.
Dah puas, air pun dah sejuk,
Ambil hirisan lemon/limau purut tadi tu,
sental2 kat kaki dan tapak kaki.




Concentrace Mineral Drops membantu :-

1.  Membersih
* Darah - sistem peredaran darah yang sihat. Mencegah kolesterol tinggi, darah tinggi dan tekanan darah rendah.
* Usus - menyihatkan sistem pembuangan serta mencegah masalah sembelit, buasir, barah usus atau kolon, najis berdarah.

2.  Membina
* Komponen Asas Badan - enzim, sel darah, hormon dan vitamin diperlukan semua sistem badan. Mencegah beguk, kencing manis dan ketidakhadaman.
* Tulang, Sendi dan Gigi yang kuat - mencegah masalah tulang (artritis, reumatisme, gout, osteoporosis.
* Rambut dan Kulit Yang Cantik - tiada lagi masalah kulit, alahan, gatal, ruam atau rambut rontok dan kering.

3.  Menguatkan
* Sistem Badan - menguatkan sistem bio-elektrik, penghadaman dan ketahanan badan. Apabila sistem badan kuat, pasti badan dapat mencegah penyakit.
* Mengatasi Stres - (tekanan) mencegah masalah buah pinggang, jantung dan paru-paru (lelah, bronkitis dan resdung). Kesihatan badan lebih stabil untuk mengatasi stres.

4.  Menggiatkan
* Prestasi Badan - melakukan apa jua aktiviti dengan lebih stamina & kurang letih.
* Refleks Mental & Fizikal - penerimaan pengetahuan lebih baik, tidak kira usia. Bagus untuk IQ mereka yang sedang belajar.

* Penyerapan Nutrien & Supplemen Lain - semua makanan harian dan supplemen lain (seperti vitamin, royal jelly, aloe vera) diserap dengan lebih baik.










No comments:

Post a Comment