KOPIMIN, COCOMIN











HARGA : RM19.00 (20 sachets)

Satu-satunya minuman coklat
dengan manfaat ekstrak mineral
Minuman lengkap untuk famili, terutamanya kanak-kanak.
Setiap pek membekalkan khasiat '44 jenis Trace Mineral Complex' untuk kesihatan dan meningkatkan prestasi fizikal dan mental.
Sesuai di minum ketika sarapan atau ketika menikmati snek.
Bagus untuk mereka yang sibuk sepanjang masa.


Tuangkan 1 pek ke dalam MUG, bancuh dengan air mendidih dan hidangkan. MULAKAN HARI ANDA DENGAN COCOMIN!













HARGA : RM17.90 (20 sachets)






KOPI MIN PLUS Trace Mineral: Pertama & Satu-satunya di DUNIA.


Kopi yang membekalkan khasiat' Trace Minerals', sekaligus mengurangkan kesan kafein.

Kini anda boleh menikmati kopi setiap hari. KopiMin dirumuskan dengan kopi Robusta dengan khasiat 'Trace Mineral', menjadikan kopi lebih berkhasiat dan berkrim. Ekstrak mineral meningkatkan prestasi minda dan fizikal anda. Rumusan kopiMin '4 in 1' turut menggabungkan sukros krim bukan tenusu (tiada lemak).

Rumusan yang unik ini mmberikan bru kopi segar, memberikan minuman yang penuh kenikmatan. Berita baik kepada mereka yang biasanya bermasalah sakit kepala selepas minum kopi kerana khasiat 'Trace Mineral' dalam kopiMin menurunkan kesan kafein. KopiMin pastinya lebih sedap dan lazat serta berkhasiat.

TESTIMONI MENGENAI KOPI MIN PLUS Trace Mineral:

1. Endasmiati : Kopi min telah membantu masalah saya yaitu kurang tenaga dan lesu. Kopi min mengurangi sakit kepala serta mengeluarkan angin dalam tubuh. Saya menggunakan 4 sachet kopi min untuk keluarga saya sewaktu sarapan pagi dan 4 sachet kopi min pada waktu malam. Setiap rumah harus memilik kopi min, bukan hanya untuk menyehatkan tubuh tapi juga merangsang otak dan tentunya menghemat uang untuk biaya pengobatan ke Rumah Sakit.


2. Nur Haslina : Biasanya saya tidak suka minum kopi sebab jika saya minum kopi saya mengalami sakit kepala tetapi karena Revell mengeluarkan kopi min saya jadi ingin mencobanya. Rasa kopi min memang lezat dan berkhasiat karena terdapat "Trace Mineral". Tidak perlu saya meneteskan "Trace Mineral" ke dalam kopi. Setelah meminumnya, saya tidak lagi merasa letih atau mengantuk dan saya tidak mengalami sakit kepala. Sekarang saya pasti minum kopi min. Terima kasih kepada Revell karena mengeluarkan produk kesehatan yang bermutu dengan harga terjangkau.

No comments:

Post a Comment