TM1 TRACE MINERAL DROPS (BESTSELLER)

Sekarang dikenali dengan nama CMD Concentrace Mineral Drops





















16 TAHUN DI PASARAN MALAYSIA!
42 TAHUN DI PASARAN ANTARABANGSA
25 NEGARA MEMASARKANNYA!
TELAH TERBUKTI MEMBANTU RAMAI ORANG




Membantu masalah :
Resdung, Migrain, Kencing Manis, Darah Tinggi, Lemah Badan, Sembelit, Buasir, Barah Usus, Najis Berdarah,
Batu Karang,Meningitis, Thalasemia, Kolesterol Tinggi, Sakit Sendi, Angin Ahmar (Strok), Kanser Jantung, Barah Payudara, Gastrik, Pedih Ulu Hati, Sesak Nafas,Lelah (Asma), Gout,
Kebas-Kebas, Sakit Belakang, Masalah Berat Badan, Masalah Gatal, Ruam, Panau, Kurap, Kudis Buta (boleh dibuat sapuan)




PANDUAN MENGGUNAKAN TM1

GATAL KULIT
Sapukan 40 titis / 50ml TM1 yang sudah dicairkan kepada kulit yang bermasalah gatal selepas mandi, rasa gatal akan hilang.

TERSELIUH PERGELANGAN TANGAN DAN BUKU LALI
Ambil 20 titis TM1, rasa sakit akan berkurangan.Sapukan di bahagian yang terlibat dan bengkak akan susut.

PEMUTIH GIGI
Tambahkan 2-3 titis TM1 kepada ubat gigi anda. Gigi anda akan lebih putih dan TM1 mencegah masalah gusi berdarah (gingivitis) dan bertindak sebagai antiseptik mulut.

UNTUK PEMANDU
Disarankan minum 30 titis TM1 setiap hari. Anda pasti rasa lebih bertenaga dan tidak mengantuk.

ORANG MUDA BERMASALAH RAMBUT RONTOK DAN BERUBAN
Minum 30 titis TM1 setiap hari. Titiskan 3 titis kepada shampoo anda dan urut di kulit kelapa.

KUKU KELABU
Rendamkan kuku anda dalam air mengandungi TM1 yang telah dicairkan selama 20 minit.

MEMUTIHKAN KULIT
Tambahkan beberapa titis TM1 ke losyen dan sapukan di tangan, badan dan kaki.

UNTUK MEMASAK
Tambahkan beberapa titis TM1 bila anda memasak, anda akan menikmati masakan yang kaya dengan mineral dan bagus untuk kesihatan keluarga.

UNTUK ORANG SIHAT
Tambahkan 5 titis TM1 ke dalam 6 gelas air minuman setiap hari, jumlahnya 30 titis. 1 titis utk setiap 2 kg berat badan. Akan membantu memelihara kesihatan dan membekal nutrien yang kurang dalam diet anda.

KURANGKAN BERAT BADAN DENGAN TM1Minum 30 titis setiap hari, ia akan bekalkan anda zat makanan yang memang kekurangan dalam diet anda.

RABUN DEKAT, RABUN JAUH DAN PENGLIHATAN TIDAK BAGUS
minum 15 titis TM1, 2 kali sehari, penglihatan akan menjadi lebih baik.

PENYAKIT ALZHEIMER (NYANYUK)
minum 15 titis TM1, 2 kali sehari, ingatan akan beransur baik.

PENYAKIT KULIT
Minum 18-20 titis TM1 sebelum sarapan, dan sapukan TM1 yang sudah dicairkan kepada kulit yang bermasalah gatal selepas mandi, rasa gatal akan hilang.

KANAK-KANAK YANG CEREWET TENTANG MAKANAN
Tambahkan 3-5titis TM1 ke dalam susu, sup atau jus, ini akan membaikpulih selera.

MELECUR
Sapukan TM1 ke bahagian badan, ia akan menghentikan radangan dan kesakitan dan mencegah kulit menggelembung akibat melecur.

RADANGAN DALAM TEKAK
Minum 15 titis TM1, dititiskan dalam minuman pagi sebelum sarapan, kumur dengan air yang telah dititiskan dengan TM1.

ULSER DALAM MULUT ATAU BAHAGIAN BADAN
Sapukan 15 titis di bahagian bermasalah ulser, ia akan mengurangkan sakit dan menyembuhkan ulser.

SEMBELIT
Tambahkan 10-15 titis TM1 ke dalam 250ml air dan minum selepas sarapan. Ia akan membersih perut dan mencegah sembelit.

PENYAKIT 'CERVICAL CERELEBRA'
Minum 10-15 titis TM1, dua kali sehari (pagi dan malam). Sapukan TM1 yang telah dicairkan (40 titis/50ml air) di bahagian yang bermasalah. Ia akan melegakan anda dari rasa sakit.

HIPERTENSI DAN TAHAP KOLESTEROL TINGGI
Titiskan 10-15 titis TM1 ke dalam minuman atau teh SOD, tekanan darah anda akan berkurangan dan tahap kolesterol akan turun ke tahap normal.

PENYAKIT LAZIM/KURANG MINERAL
Tambahkan 30 titis TM1 setiap hari. Ia akan melindungi anda daripada semua penyakit lazim.

JANGKITAN/ KEGATALAN DALAM FARAJ
Cuci di kawasan terlibat dengan TM1 di cairkan 30 titis/liter air,ia akan menghentikan masalah radangan dan gatal dalam faraj.

SAKIT PERUT DAN ABDOMINAL
Minum 20 titis TM1 dalam 50ml air, rasa sakit akan hilang secara serta merta.





Mohd Rosli bin Udin
Felda Gugugsan Raja Alias 2
Bandar Sri Jempul,
Negeri Sembilan
Masalah: Sakit lemah jantung selama 5 tahun & telah dibedah di IJN


Saya seorang peneroka dan berusia 59 tahun. Sebelum ini saya bergantung kepada ubat doktor apabila perlu turun bekerja di ladang - menebas, mencangkul, mengangkat kelapa sawit dan bermacam lagi.

Tetapi setelah amalkan TM-1 sebanyak 30 titis sehari dan TM2, sebanyak 2 butir sehari, badan saya terus rasa bertenaga dan sihat...dan tak perlu lagi ubat doktor.

Produk TM memang berkesan! Bagus!
..........................
Mohamad, JB

Bagus product ni, haritu sy try minum, badan terus rasa segar.
------------
Atie, langkawi

Saya nak berkongsi mengenai dengan product kesihatan yg. terunggul sekali iaitu TM1....

Kakak ipar saya telah mengamalkan TM1 pada bulan lepas.....
beliau ni seorang yg. aktif tetapi mempunyai masalah resdung yang teruk...
termasuklah tidak boleh mengambil sebarang makanan laut....
bila makan jer makanan laut.. mulut beliau akan menjadi gatal dan bengkak.
Lalu saya perkenalkan TM1 ni kepada beliau....
hampir sebulan dia mengamalkan product nih....
dia telah memberitahu kesan yang sangat hebat berlaku padanya.....
biasanya dia akan rasa mengantuk bila mengadap komputer pada waktu pagi...
tapi rasa mengantuk tersebut sudah tidak dirasakan sekarang...
malah dia rasa lebih bertenaga...yang terhebat sekali....
dia sudah boleh mengambil makanan laut....
tanpa rasa gatal2 lagi....pagi2 pun sudah tidak bersin lagi.

Sekarang ni dia sudah bertukar kepada Trace Mineral Tablets dan
telah memperkenalkan TM1 kepada adik ipar dan ibu mertua saya.....
---------------------
Kali ni saya nak ceritakan tentang khasiat TM1
yang saya amalkan kepada anak lelaki saya yg. baru berumur 6 tahun.
Dia ni suka jadi ' Ketumbit' di mata kanan beliau.
Bila dah baik, jadi balik...begitulah keadaan dia ..
sehingga saya mengamalkan TM1 dengan meletakkan
5 titik dalam air minuman yang dia bawa ke tadika setiap pagi.
Mula2 tu saya titikkan secara sembunyi coz takut dia tak suka,
lama kelamaan bila saya terangkan kebaikan dia langsung tak kisah.
Rasanya sekarang dah hampir sebulan saya amalkan,
ketumbit dah langsung tak naik lagi kat mata dia.
Allhamdulillah......

Lagi satu, testimoni ni saya dapat dari downline saya.
Katanya dia ada kawan yang mengidap buasir,
kiranya buasir ni dah peringkat teruk la.
Kawan dia ni selalu letih dan part buasir tu pun dah tersembul.
Dia suggest agar kawannya mencuba TM1, 5 titik pagi dan 5 titik malam
dan juga sapu pada tempat buasir tersebut.
Selepas dua minggu part buasir tersebut mengecut dan kering.
Tenaga zahir dan batin pun pulih seperti sedia kala.
wah kira cepat juga penyembuhan tu...
baru2 nih dia order 2 botol lagi. Satu untuk adik dan ibu dia yg. kat kampung.
------------------
Tok guru, Selangor.

assalamualaikum,

Saya juga adalah salah seorang yang mengidap penyakit resdung.
Pada mula saya join revell saya dapat TM1 percuma,
tapi saya simpan saja sebab tak tau apa khasiatnya.
Lama-lama saya kesian tengok dia tak terusik atas meja,
jadi saya cubalah titik dalam air minum.
5 titik pagi dan 5 titik malam. T
tanpa saya sedari resdung yang ada hilang boleh di katakan 95%.
Tak bersin keterlaluan lagi.Biasa waktu pagi adalah waktu puncak.
lebih lebih lagi bulan puasa ni. selalu saja dapat selsema.
Tapi alhamdulillah saya tak alami mimpi buruk seperti
tahun-tahun lepas susah nak puasa dengan keadaan hidung gatal,
berhingus dan apa-apalagilah yang berkaitan dengan resdung.
Lebih mengejutkan lagi jiran saya bertanya sekarang ni
saya dah tak bersin seperti selalu lagi dan dia rasa hairan.
Dia tanya saya pakai ubat apa?
Kalau saya bagitau pun tentu dia tak percaya.
Saya kata sejak saya amalkan tm1 saya rasa resdung saya hilang dah.


Bagi yg. belum cuba tu.....cepat-cepat la amalkan......tak rugi ....
-----------------
Nama : Mohamad Hafiz Harun
Masalah : Penyakit usus yang kronik
Produk : TM14

Saya telah menggunakan TM14 kerana saya mengidap masalah usus yang kronik. Mengikut laporan doktor, terdapat banyak luka2 di dalam usus saya dan dinasihat oleh doktor untuk melakukan pembedahan. Saya sering muntah2 apabila mengambil makanan. Saya juga merasai kesakitan usus pada setiap pagi.

Namun saya bersyukur dan sgt berterimakasih kerana masalah ini telah selesai tanpa melakukan pembedahan. Kini saya merasakan telah bebas daripada gangguan yang saya alami selama lebih 10 tahun yang lalu dalam masa tidak lebih dari 1 bulan. Saya amat berterimakasiih kepada kakak ipar saya Faiza Yusri kerana telah memperkenalkan produk effektif ini. Terimakasih TM!
------------------------

ini ada pengalaman pengguna trace mineral...testimoni ni ditulis oleh beliau sendiri...


nih nak cerita sikit pasal TRACE MINERAL 1 atau lebih dikenali sebagai TM-1. TM-1 nih keluaran Revell....mmg bagus diamalkan oleh setiap org kerana ia mengandungi 44 khasiat mineral yg tiada/kurang dlm badan kita...
Hani telah mencubanya...dan alhamdulillah semakin hari Hani semakin pulih seperti biasa.. Dulu Hani sering mendapat penyakit...doctor kata antibody Hani kurang......
So utk merawat penyakit2 Hani telah mencuba bermacam2 jenis perubatan...
namun gagal hinggalah kawan i memperkenalkan TM-1 pada Hani

Pd peringat awal Hani tidak pulih serta merta...malah Hani menjadi letih dan lesu...
tetapi Hani teruskan jua...tidak b'putus asa... alhamdulillah...setelah seminggu telah terhasil keberkesanan nyer....wa...
suka betui seperti merpati di lepaskan dari dlm sangkar.... almaklum dah lama menderita b'mcm2 penyakit...
so kini Hani semakin pulih.... di antara penyakit yg Hani alami ialah....

1.Resdung yg agak kritikal yg menyebabkan..
2.jerawat batu di muka dan badan...
3.hidung berair..dan menyebabkan
4.batuk yg berpanjangan....kekadang tu susah nak berhenti...
5.nafas berbau...
6.badan lesu selalu demam jangka pendek
7.sakit sendi tulang...
8.sembelit...
9.buasir
10.ruam n gatal2 badan
11.alah pada daging n makanan stok lama
12.pening minum nescafe...
13.dan bermacam2 lagi...
hehhehe byk kan penyakit Hani....
ini bukan rekaan semata2 kerana ia adalah pengalaman Hani sendiri....
menderita begitu lama...kini semakin pulih...

kini ...
1.resdung dah kurang aktif...muka,hidung,telinga,badan dah tak gatal2 lagi
2.jerawat muka dah kurang ...kat badan pun hampir semua dah mati.. tinggal parut jer...
3.hidung dah kering kekadang jer jika terlampau sejuk sesgt tu normal lah...
4.dah tak batuk...kalau tak mcm nak tekeluar anak tekak...kini bebas....
5.nafas nih dah kurang berbau ..ikut apa kita makan ler...
6.badan semakin segar...kurang dah demam dah..hehhehee mmg best ler
7.sakit2 tulang tuh tak sedar pun baik nyer ...hubby yg tegur...
iks now tak ngadu sakit tulang dah....hehehheee ia juga boleh sapuan luar kulit...
campurkan ngan lotion badan 3-5 titik than bungkus ngan kain kalau boleh...
8.sembelit tiada lagi...satu hari wajib membuang dgn mudah sekali...tanpa tekanan.....sembelit juga pembawa pening kepala n perut buncit...
9.buasir dah takder ...darah dah tak keluar..n punggung pun dah tak sakit lagi, berak pun senang.. usus yg luka dah baik ler....
10.ruam sepat surut...gatal2 pun cepat hilang sapu lotion PC-6A bersama beberapa titik tm-1...
kalau luka2 ker gigitan nyamuk/lipan/serangga atau tangan melecur sapu jer la hehhehe tapi pedih sikit ler...tahan...nk baik tak???
11.now tiada pantang makan....dah tak alah pd makanan...kalau rasa gatal2 tuh cepat2 minum tm-1, 5 titik
12.minum nescafe pun dah tak poning...
now tidur pun senang......
.........................
testimoni dari pengguna TM1, Piqah.

Piqah pun amalkan set TM ni semasa pregnant dan dalam pantang baru2 ni... memang power...
ni piqah kongsikan cara pengambilan TM yang piqah amalkan.

1-3 bulan pertama, amalkan TM-1 30 titis sehari kalau tidak boleh ambil dengan air kosong, campurkan dalam jus atau air panas, boleh memberikan kita tenaga dan mengurangkan pening2 dan mual.

4-7 bulan ambil tm-1 bersama dengan Trace Mineral Tablets 4 biji sehari. Masa ni kita perlukan lebih banyak tenaga dan juga mineral utk perkembangan baby yang sihat.

8 bulan ke atas, amalkan TM-1 dan Alfa-Kelp Tablets
4 biji sehari. Ini utk menguatkan otot2 kita dan jangan lupa banyakkan berjalan pada masa ni insyaallah mudah bersalin.
Masa kita dah nak bersalin, minum 30 titis tm bersama setengah gelas air @ jus, insyaallah dalam 15-30 minit dah bersalin.

Alhamdulillah dengan amalam pengambilan TM di atas saya amat mudah bersalin sakit 30minit je dah bersalin dan tiada jahitan langsung. Baby pun kulit bersih, kulit kepala bersih dan tak kena jaundice (demam kuning).

Masa dalam pantang pun saya amalkan set TM dan langsung tak demam sepanjang tempoh berpantang. Hebatnya TM!!

Bagi Baby minum TM, sekarang baby piqah 1 bulan setengah dah kuat leher dia bila piqah berdirikan....
.....................
CARA GUNA?
BEGITU MUDAH!!

Hanya titiskan dalam minuman seharian anda. Minuman panas atau sejuk.
Saranan pengambilan
DEWASA : 30-40 titis / sehari

KANAK-KANAK :
0-1 tahun = 3 titis / sehari
1-3 tahun =5 titis / sehari
3 - 5 tahun = 10 titis / sehari
5 - 10 tahun = 15 titis / sehari
10 - 15 tahun = 20 titis / sehari

Tambahkan dalam apapun minuman, makanan, masakan (sebagai perasa). Pengambilan berlebihan boleh menyebabkan cirit-birit.

----------------------
JANGAN TUNGGU SAKIT! MENCEGAH ITU LEBIH BAIK
AMALKAN TRACE MINERAL DROPS SETIAP HARI !

No comments:

Post a Comment