CMD (KENCING TIKUS)


virus tetikus paling laju menyerang sel darah merah jika anda kurang alkali dalam badan dan badan kurang darah merah.
Virus ni akan musnahkan sel darah merah..
Jadi disyorkan jika ada family anda masuk hospital banyakkan minum air beralkali ph9 dan bermineral, elak bagi air masak biasa,sebab masa tu tubuh antibodi lemah badan memerlukan alkali untuk melawan virus.CMD



































Harga : RM75 / 30sachets


MIDORI
Makanan Semula Jadi Untuk Langsingkan Badan
Midori CMD dikenali sebagai 'Pembersih Semula Jadi'. Penyelesaian untuk pemakanan dan kesihatan optimum. Ia membantu menyahtoksin usus, buah pinggang, paru-paru dan aliran darah untuk memperbaiki sistem dalam badan. Ia mempercepatkan pembersihan dalaman dan melancarkan peredaran darah. Ia berkesan melarutkan kristal asid urik (gout) pada sendi.

Midori CMD - 'Pembersih Semula Jadi'
Ia meng'alkali'kan badan untuk melawan pH badan berasid, menormalkan flora usus dan juga membantu dalam penghadaman, sekaligus menggalakkan penurunan berat badan. Ia juga meningkatkan tindak balas imun untuk segera membaiki dan membina semula sel-sel. Ia menentang penuaan dan kemerosotan sel. Midori juga merangsang pertumbuhan semula tisu dan mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur kulit, mengawal kalsium dan meningkatkan penyerapan zat besi dalam badan.

Manfaat kesihatan yang lain :-
1.   Mengurangkan risiko penyakit batu karang
2.   Membersihkan kulit dan jerawat
3.   Menyokong kesihatan kardiovaskular dengan mencegah pengoksidaan.
4.   Menghilangkan bau seluruh badan.

Siapa yang boleh mendapat manfaat daripada Midori CMD ?
1.   Orang yang mahu langsing
2.   Orang yang tinggal di persekitaran yang udaranya tercemar di mana kualiti
       oksigen rendah
3.   Kanak-kanak - untuk meningkatkan kecerdasan dan kejelasan mental
4.   Orang yang berjerawat
5.   Orang yang sukar bernafas secara baik
6.   Perokok dan mereka yang badan berbau
7.   Mereka yang mudah rasa letih

Kandungan Aktif Midori CMD :-
Klorofil Mulberi -
Klorofil pekat daripada daun Mulberi (Morus alba L.) muda dari China. Ia mengandungi pelbagai mineral dan ekstrak seperti beta-karotena, karotenoid asid amino, flavonoid, klorofil, vitamin C, B1, B2, B6, A dan kaya dengan serat. Sesuai bagi mereka yang mempunyai penyakit auto-imun. Ia selamat untuk semua peringkat umur termasuk ibu hamil dan menyusukan anak.

Concentrace Mineral Drops -
Mineral kompleks yang seimbang. Mengandungi lebih 72 mineral ionik, diperolehi daripada Tasik Great Salt, Utah. Ia adalah salah satu daripada rumusan semulajadi mineral yang paling berkuasa di dunia dengan pelbagai manfaat dan aplikasi. Ia adalah pemangkin bagi semua vitamin dan lain-lain nutrien badan yang anda gunakan untuk membina dan mengekalkan kesihatan yang baik.

Cara Penggunaan / Dos :-
Masukkan satu sachet Midori ke dalam 500ml air dan kacau. Jangan campurkan ke dalam air panas. Minum sekali sehari, sebelum makan (ketika perut kosong) untuk mencapai tahap kesihatan yang tinggi.



No comments:

Post a Comment