Loe Luffa Body Shaper (Camisole And Panty)




Panty only RM99.90
Hip Max Saiz:
(110 cm/43 inci)






























Paling hangat terlaris di Jepun!

Loe Luffa Body Shaper Calories-Off… Satu kejayaan besar penemuan sains kecantikan dalam teknologi pembakaran lemak dan selulit. Bila dipakai, Loe Luffa Body Shaper yang berkualiti premium mencantikkan bentuk tubuh dan susuk pinggang serta paling berkesan untuk mengempiskan perut. Dan paling penting ia boleh melangsingkan badan selepas memakainya beberapa minggu! Malah, ia didapati berkesan menyusutkan beberapa inci saiz pinggang dalam 21 hari saja!

Apabila germanium, titanium dan perak yang tertanam dalam fabrik tersentuh di kulit, ia melepaskan medan magnetik dan ion negatif yang seterusnya melegakan otot yang letih dan menyingkirkan ion berbahaya daripada badan ketika suhu badan sampai 32 darjah selsias keatas. Secara langsung, ia melancarkan peredaran darah dan meningkatkan kadar metabolisme badan sekaligus membakar lemak.

Ia mensasarkan pembakaran lemak dan selulit serta melancarkan bio-elektrik badan dan melegakan sakit pinggang, menjadikan badan terasa segar dan ringan.

Ion negatif pula memberikan kesan detoks yang membantu membuang toksin daripada tubuh dalam membantu mengurangkan selulit dan melangsingkan badan dalam 21 hari!

Perak pula bertindak mencegah pembiakan bakteria dan bila dipakai badan tidak berbau. Tambahan lagi, bahan kait fabrik adalah jenis berongga.

Langsingkan dan bentukkan badan anda bak `gitar’ dengan Loe Luffa Body Shaper Calories-Off! Ia akan menjadikan anda nampak lebih cantik memakai blaus, gaun, kemeja-T atau sut bisnes anda.

Tindakan Rumusan Aktif

Germanium – membakar lemak, melangsingkan badan

Titanium – membakar lemak, melangsingkan badan

Perak – mencegah bakteria dan badan daripada berbau

Ion negatif – kesan detoks (membuang toksin daripada badan) dan menghapuskan ion berbahaya daripada badan.

Aturan membasuh

* Cucian tangan secara lembut
* Gunakan sabun pencuci lembut yang dicipta untuk pakaian dalaman, pastikan jumlah yang digunakan adalah bersesuaian dan dilarutkan dengan betul. Jangan menggunakan peluntur.
* Bilas dengan bersih. Jangan rendam dengan sabun pencuci dalam jangka waktu yang lama
* Perah dengan lembut untuk mengeluarkan air yang berlebihan atau keringkannya dengan teknik serapan air antara tuala-tuala. Jangan keringkan dengan menggunakan mesin pengering
* Sidai secara mendatar, di tempat teduh. Jangan jemur di bawah cahaya matahari yang terik.

Chest/Dada

(76cm – 114cm)

(30 inch – 45 inch)

Waist/Pinggang

(64cm – 102cm)

(25 inch – 40 inch)



Harga : RM240.00
Postage : RM10 Sem/ RM15 Sabah/Sarawak

No comments:

Post a Comment