ENVY CORSET & GIRDLE




ENP-4 GIRDLE
HARGA : RM99.50
Punggung Saiz: 36” – 46”


ENVY GIRDLE (ENP-4)
• Envy Girdle membantu mengempiskan perut, melangsingkan pinggul dan pinggang.

• Potongan fabrik di bahagian belakang Envy Girdle berbentuk ‘apel untuk membentuk punggung supaya bulat dan padat.

• 2 kerangka besi yang boleh dilentur di bahagian belakang Envy Girdle untuk menyokong pinggul anda dan mengurangkan bahagian bonjol lemak.
• Direka panjang hingga ke lutut supaya selesa semasa pakai.
• Berenda lebar supaya Envy Girdle tidak bergulung di bahagian peha.





ENP-5 CORSET
HARGA : RM110
.00

ENVY CORSET (ENP-5)
Pinggang Saiz: 26” – 38".

• Envy Corset membantu mengempiskan perut, melangsingkan pinggang dan menaikkan payudara.
• Membentuk dan menyokong postur bahagian atas badan.
• Kerangka besi yang boleh dilentur (4 di bahagian depan, 4 di belakang dan 2 di tepi) supaya tidak mengembong dan menyokong tulang belakang.






ENVY CORSET & GIRDLE sesuai untuk:
1. Wanita yang mengalami kegemukan badan.
2. Wanita yang mempunyai bentuk badan yang kurang memuaskan.
3. Wanita yang mengalami menopaus.
4. Wanita selepas bersalin.
5. Wanita yang mempunyai bentuk badan yang memuaskan tapi kurang sempurna.


5 KELEBIHAN MEMAKAI ENVY CORSET DAN ENVY GIRDLE:

1. Terdapat Infra Merah Jauh (FIR) Infra Merah Jauh mempunyai daya tembus, serap dan rangsangan kepada manusia dengan meningkatkan peredaran darah dan optimakan perjalanan sistem saraf. FIR yang ditanam di fabrik Envy menguraikan lemak dan menjalankan detoksifikasi (menyingkir air yang tersimpan dalam badan). Ia juga berkesan sekali dalam rawatan dan pencegahan sakit belakang.

2. Fabrik Super Elastik
Envy Corset dan Envy Girdle diperbuat daripada fabrik super elastik merupakan fabrik kejayaan penyelidikan klinikal sains yang bersifat kenyal dengan tenunan mikro. Fabrik yang terdiri 10 % spandeks dan 90% nailon ini merupakan bahan terbaik dengan indeks kekenyalan tinggi untuk menyokong tulang belakang, kedudukan postur badan dan pembentukan potongan badan yang cantik.

3. Daya telus yang lebih baik
Jaringan fabriknya berupaya membebaskan haba badan dengan cepat dan selesa dipakai semasa cuaca panas di samping mempunyai daya penyerapan peluh sebanyak 40%. Fabrik Envy yang lembut dan telus ini mencegah masalah rangsangan kulit walaupun dipakai selama 24 jam. Ia dihiasi dengan kain "lace" yang telus untuk mengelakkan pembiakan kuman.

4. Di lengkapi dengan 12 kerangka besi
Envy Corset dan Envy Girdle ini dilengkapi dengan 12 kerangka untuk menyokong postur tulang belakang yang betul dan mencegah kesakitan tulang belakang. Ia juga membentuk bidang dada yang sempurna, menjadikannya kelihatan lebih cantik. Kerangka besi ini sederhana keras dengan kualiti yang tinggi supaya tahan lasak dan tidak menukar bentuknya selepas dipakai.

5. Potongan 4D (4 dimensi)
Dengan rekabentuk 4D yang terdiri daripada potongan berbilang keping serta menitik beratkan bahagian bahagian badan yang tertentu, bentuk badan dapat dibentukkan dan dibetulkan dengan cepat selepas pemakaian Envy Corset dan Envy Girdle.


ENVY MEMBENTUK POTONGAN TUBUH YANG CANTIK SECARA LANGSUNG!
CIRI-CIRI KEISTIMEWAANNYA
• Membentuk potongan badan yang cantik secara semula jadi.
• Pemakaian setiap hari dalam jangka masa panjang akan mengembalikan bentuk badan cantik tanpa kesan sampingan.
• Ia menaikkan payudara, menyusutkan saiz pinggang, menaikkan punggung anda dan melangsingkan pinggul anda.
• Fabrik berliang liang halus yang menggalakkan perpeluhan dan kegatalan kulit.
• Mempunyai Infra Merah untuk melancarkan pengaliran darah, menyingkir lemak dan mencegah badan berbau.
• Menyokong tulang belakang dan bahagian tepi badan.



• Empat baris cangkuk baju pada korset depan untuk memudahkan pemakaian.
a. Sokongan sederhana oleh 10 kerangka besi lembut.
b. Potongan bersilang di bahagian belakang corset menarik bahagian tepi badan untuk mencantikkan potongan badan bahagian atas.





































TESTIMONI ENP-4 & ENP-5

1.Lemak yg kat bawah ketiak (love handles) dah hilang, bila pakai baju fitting, belakang nampak smooth aje.

2.Mmg bestla pakai Envy ni, selesa sgt2,minggu lps pakai kancing ke2, skrg dpt kancing ke3, dpt kancing ke4 nanti mmg slim la.hehe..

kain dia ok, selesa je,siang mlm i pakai,rasa jgk peluhnya, tp xde la basah, sikit je,keseluruhannya i sgt puashati!ada rezeki,akan dtg nak beli lg sepasang.tq coz kenalkan Envy ni.

3.OK sgt2, thank you sbb kenalkan set envy ni... best la fabriknya sejuk n lembut...nak sarung pun senang.x sampai 5minit dah siap.


4.Berkesan. Pakai jeans dan tshirt rasa confident je. Dah kurang 6kilo dlmasa 5minggu.Ros, Trengganu:

5.OK.Dah kurang makan.Perut dah kempis.Lin,N.Sembilan.

6. Ok ler pakai girdle tue (enp-4)...saya suka...tak macam girdle lain tue...kalu ader rezeki nak order lagi...

7. OK sgt2, thank you sbb kenalkan set envy ni...

8. Rasa confident masa berjalan.

9. Ida pakai khas untk majlis nikah dan sanding. Ternyata berkesan semasa pakai. Tak nampak perut Ida yang ada simpanan spare tyre ni. Dalam beberapa hari Ida pakai envy ni ukuran badan Ida kurang beberapa cm. Sampai tailor baju sanding Ida terpaksa bukak balik jahitan, kecikkan baju dan kain sanding.

10. Pinggul dah kecik sikit.

11. Ok je, sy pakai gi keje pun selesa je.

HARGA 1 SET RM197.70
Postage : RM9.00 (Semenanjung) / RM12.95 (Sabah/Sarawak)

ENP-2 & 3 TELAH DIHENTIKAN JUALAN DAN DIGANTIKAN DENGAN LOE LUFFA BODY SHAPER
HARAP MAKLUM.




ENP-2 (GIRDLE)





ENP-3 (CORSET)



.

6 comments:

  1. enp 2&3 berbeza ke dgn yg enp 4&5? yg mana lg better?

    ReplyDelete
  2. enp 2(girdle) rega pos berapa? tq..
    zukhrufah@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. salam..akak macam mana nak kontek akak eh?
    kite berminat nak tahu pasal product ni..dari segi size macam mana yee?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg berminat sila emel sitianizakadir@hotmail.com atau 012-6291231.

      Delete